Zapraszamy serdecznie na spotkanie wokół pierwszej erotycznej powieści graficznej „Istota” zrealizowanej z perspektywy kobiet i wydanej nakładem Kultury Gniewu w tym roku. Wraz z współautorką powieści Aleksandrą Hirszfeld porozmawiamy o potrzebie tworzenia tego typu prac w Polsce, o genezie powstania „Istoty” oraz, co najważniejsze, o potrzebie fantazjowania erotycznego. Czy my Polacy potrafimy fantazjować? Jaką rolę w seksie mają fantazje?
Na te i inne pytanie odpowiemy sobie wspólnie.
Termin: 25 października 2018, godz. 19.00-21.00. Prosimy o punktualne przybycie. O godz. 19.15 wyciszamy domofon, zamykamy drzwi Instytutu i zaczynamy spotkanie.
Koszt: 20 zł
Gdzie: Instytut Pozytywnej Seksualności, ul. Dobra 4 lok. 26, Warszawa
Prosimy o płatność online
Jeżeli ktoś zdecydowanie nie chce płacić w ten sposób, może zapłacić na miejscu, ale musi wcześniej wysłać nam zgłoszenie mailowe informując, że weźmie udział w spotkaniu: info@pozytywnaseksualnosc.pl (w tytule: czwartek plus data).
UWAGA! Zgłoszenia mailowe oraz wpłaty przyjmujemy najpóźniej do czwartku do godziny 12.
Dla chętnych niespodzianka twórcza, do której zapraszamy gorąco!
Podczas spotkania będzie można nabyć książkę wraz z autografem!
Spotkanie poprowadzi Agata Loewe – psychoterapeutka, seksuolożka, seksozofka. Założycielka Instytutu Pozytywnej Seksualności. Uwielbia fantazjować i gadać o seksie. (Lubi też seks uprawiać i rozkminiać!)
Aleksandra Hirszfeld jest dr filozofii działającą w polu praktyk artystycznych, kuratorskich i dziennikarskich. W swoich projektach głównie skupia się na analizowaniu świadomości społecznej. Jej instalacja „Information Absorber” badająca przestrzeń publiczną w demokratycznych państwach była prezentowana w Muzeum Jean Tinguely w Bazylei razem z pracami Mariny Abramovic czy Thomasa Hirschhorna. Jest autorką książki „Co rządzi obrazem? Powtórzenie w sztukach audiowizualnych” (Universitas, 2015) oraz współscenarzystką i współproducentką projektu “Istota” – pierwszej erotycznej powieści graficznej stworzonej przez kobiety. Współpracowała m.in. z Kwartalnikiem Filmowym, Dwutygodnikiem, artandsciencemeeting.pl czy Monitor Magazine.